SAAT | 26.09.2022 | |
08:45 – 09:30 | Ders Adı | Etkinliğin Amaç ve Hedefleri & Katılımcılar ile Tanışma |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | Açılış ve etkinlik hakkında bilgilendirme | |
Ders İçeriği | Bu derste; hedef kitle ile tanışma gerçekleştirilecektir. Ayrıca etkinliğin amaç ve hedefleri hakkında bilgi verilecek, katılımcıların eğitimden beklentileri hakkında bilgi paylaşımı yapılacaktır. Etkinlik eğitim planındaki derslerin öneminden ve amaçlarından bahsedilecektir. Böylelikle katılımcılar kendilerini nelerin beklediği ile ilgili genel bilgi sahibi olacaklardır. | |
09:45 – 10:30 | Ders Adı | Girişimciliğin Temelleri |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | Girişimci ve girişimcilik kavramları | |
Ders İçeriği | Bu ders kapsamında girişimcinin kim olduğundan, girişimcinin sahip olması gereken kişilik özellikleri ve sosyal özelliklerden bahsedilecektir. Ayrıca girişimcilik kavramının önemine vurgu yapılacak ve Türkiye’de girişimcilerin başarılı ya da başarısızlık nedenlerine değinilecektir. Bu eğitim sayesinde katılımcılar girişimci ve girişimcilik kavramına ilişkin temel bilgileri edinebileceklerdir. | |
10:45 – 11:30 | Ders Adı | Girişimcilik Türleri: Tekno-Girişimcilik ve Akademik Girişimcilik |
Eğitmen | Prof. Dr. Kasım YENİGÜN | |
Ders Konusu | Girişimcilik türleri içerisinde tekno-girişimcilik ve akademik girişimciliğin yeri | |
Ders İçeriği | Bu derste; girişimcilik türlerine değinilecek ve bilgi teknoloji çağı olarak ifade edilen günümüzde tekno-girişimciliğin klasik girişimcilik türlerinden farklılıklarına ve önemine vurgu yapılacaktır. Ayrıca hedef kitle düşünüldüğünde dijitalleşme sürecinde tekno-girişimciliğin akademisyenler için önemine dikkat çekilecektir. Bu çerçevede öğrenci ve akademisyenlerin girişimcilik faaliyetleri hakkında bilgiler sunulacaktır. Bu eğitim sayesinde katılımcılar tekno-girişimciliği diğer girişimcilik türlerinden ayırt edebilecekler ve tekno-girişimciliğin ve akademik girişimciliğin öneminin farkına varacaklardır. | |
11:45 – 12:30 | Ders Adı | Ar-Ge Faaliyetlerinin Tekno-Girişime Dönüştürülmesi: Teknokent’in Rolü |
Eğitmen | Prof. Dr. Kasım YENİGÜN | |
Ders Konusu | Ar-Ge çalışmalarının ürüne dönüştürülmesi, kuluçka merkezleri vasıtasıyla şirketleşme faaliyetleri ve Teknokent ekosistemi | |
Ders İçeriği | Bu derste; Ar-Ge odaklı çalışmalardan ortaya çıkacak çıktıların katma değeri yüksek ticari ürünlere dönüştürülmesi ve bu süreci destekleyen kurumlardan biri olan Teknokent bünyesinde şirketleşme faaliyetleri anlatılacaktır. Teknokent ekosisteminde bulunan birimler ve Teknokent’e dahil olmanın avantajları hakkında bilgi verilecektir. Bu sayede katılımcılar Ar-Ge odaklı çalışmaların Teknokent bünyesinde ticarileştirilmesine yönelik süreç hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
12:30 – 13:45 | Öğle Yemeği | Prof. Dr. Mevlüt Beyribey Konukevi |
13:45 – 14:30 | Ders Adı | İş Fikri Geliştirme |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Abdülkadir GÜMÜŞÇÜ | |
Ders Konusu | İş fikri geliştirme kaynakları ve yöntemleri | |
Ders İçeriği | Bu derste; iş fikri geliştirmek için hangi kaynaklardan yararlanılabileceğine değinilecektir. Ayrıca iş fikri geliştirme yöntemlerinin neler olduğundan bahsedilerek en çok kullanılan yöntemlerden beyin fırtınası ve tersine beyin fırtınası yöntemleri anlatılacaktır. Bu eğitim sayesinde katılımcılar iş fikri geliştirirken hangi kaynakları kullanmaları gerektiğini görecek ve hangi yöntemlerle iş fikri geliştirebileceklerini anlayacaklardır. | |
14:45 – 15:30 | Ders Adı | Teknoloji Odaklı İş Fikirleri |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Abdülkadir GÜMÜŞÇÜ | |
Ders Konusu | Teknoloji odaklı iş fikri örnekleri | |
Ders İçeriği | Bu derste; teknolojik alanda gerçekleştirilen başarılı ve başarısız iş fikirlerinden örnekler sunulacaktır. Başarısız iş fikirlerinin başarısızlık nedenleri üzerinde durulacak başarılı olan fikirlerinin ise nasıl başarılı oldukları ve hangi sorunlara çözüm ürettikleri ifade edilecektir. Bu sayede katılımcılar teknolojik alanda geliştirilen iş fikirlerinden örnekleri görebilecek ve başarıyı yakalayabilmek için ne tür iş fikirlerinin ön plana çıktığı ve yapmaları gerektiği konusunda bilgi sahibi olacaklardır. | |
15:45 – 16:30 | Ders Adı | Temel Pazarlama |
Eğitmen | Prof. Dr. Dilber ULAŞ | |
Ders Konusu | Pazarlama kavramı ve pazarlama karması unsurları | |
Ders İçeriği | Bu derste; pazarlamanın tanımı ve pazarlama ile ilgili temel kavramlara değinilecektir. Ayrıca pazarlama çevresi ve pazarlama karması unsurları ele incelecektir. Bu ders katılımcıların Pazarlamanın temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmalarını ve pazarlama karması unsurlarının neler olduğunu açıklayabilmelerini sağlayacaktır. | |
16:45 – 17:30 | Ders Adı | İnovasyon, Pazarlama ve Girişimcilik İlişkisi |
Eğitmen | Prof. Dr. Dilber ULAŞ | |
Ders Konusu | Girişimcilerin yaratıcı inovasyonları pazarlaması | |
Ders İçeriği | Bu derste; inovasyon kavramı ve inovasyonun aşamaları ele alınacaktır. İnovayonun girişimciler için önemine vurgu yapılacaktır. Ayrıca inovatif fikrin pazarlanabilir hale nasıl dönüşeceğine değinilecek ve pazarlama inovasyonunun önemine dikkat çekilecektir. Bu ders sayesinde katılımcıların inovasyonun girişimciler için gerekliliğini anlayabilecek ve inovatif ürünlerin nasıl pazarlanabileceği konusunda bilgi sahibi olacaklardır. | |
17:45 – 18:30 | Ders Adı | Deneyim Paylaşımı (1. Gün) |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | İlk gün eğitimleri ile ilgili tecrübe paylaşımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; ilk gün eğitimleri ile ilgili katılımcıların görüşleri alınacaktır. Bunun yanında online anket uygulaması ile katılımcıların ilk gün eğitimleri değerlendirmeleri istenecektir. Bu sayede eğitimlerin katılımcıların beklentilerini karşılayıp karşılamadığı tespit edilebilecektir. Aynı zamanda etkinlikle ilgili aksaklıklar olduğu düşünülüyor ise kalan günler için bunlara çözüm üretilme şansı olacaktır. |
SAAT | 27.09.2022 | |
08:45 – 09:30 | Ders Adı | Tekno-Girişimlerde Markalaşma |
Eğitmen | Doç. Dr. Evrim ERDOĞAN YAZAR | |
Ders Konusu | Tekno-girişimciler için markalaşmanın önemi | |
Ders İçeriği | Bu derste; marka kavramı, markalaşma, markanın üründen farklılığı ve neden önemli olduğu üzerinde durulacaktır. Ayrıca uygun marka mesajları, teknolojini markalaşmaya etkisi ve medya stratejileri geliştirme konuları hakkında bilgi verilecektir. Bu dersi alan katılımcılar markanın ne olduğunu üründen olan farklılığını kavrayabilecek ve teknolojinin markalaşma üzerindeki etkilerini açıklayabileceklerdir. | |
09:45 – 10:30 | Ders Adı | Dijital Pazarlama |
Eğitmen | Doç. Dr. Evrim ERDOĞAN YAZAR | |
Ders Konusu | Pazarlamada internet, mobil ve interaktif platformların kullanımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; internet üzerinde pazarlamanın gelişimi, e-pazarlama unsurları, internet pazarlar ve e-pazarlamada ortaya çıkan sorunlar ele alınacaktır. Ayrıca internet üzerinde reklam faaliyetlerine ilişkin bilgiler sunulacaktır. Bu ders sayesinde katılımcılar e-pazarlama ile ilgili temel kavramları kavrayabilecek, e-pazarlama unsurlarını tanımlayabilecek ve internet üzerinden pazarlar ve reklam faaliyetlerine ilişkin bilgi sahibi olacaklardır. | |
10:45 – 11:30 | Ders Adı | Pazar ve Pazarlama Araştırmaları I |
Eğitmen | Prof. Dr. Hasan AYYILDIZ | |
Ders Konusu | Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırmasının aşamaları | |
Ders İçeriği | Bu derste; teknolojik girişimciler için Pazarlama Bilgi Sistemi’ne (PBS), pazar ve pazarlama araştırması kavramlarının tanımına, kapsamına, önemine ve türlerine değinilecektir. Ayrıca pazarlama araştırması sürecinin aşamalarına ve pazarlama araştırmalarında kullanılan yöntemler hakkında bilgi verilecektir. Bu dersi alan katılımcılar bilgi kaynaklarını ve pazarlama bilgi sisteminin önemini kavrayabilecekler. Aynı zamanda pazarlama araştırması ile ilgili kavramları açıklayabileceklerdir. | |
11:45 – 12:30 | Ders Adı | Pazar ve Pazarlama Araştırmaları II |
Eğitmen | Prof. Dr. Hasan AYYILDIZ | |
Ders Konusu | Pazarlama araştırmasında veri toplama yöntemleri | |
Ders İçeriği | Bu derste; pazarlama araştırmasında kullanılan veri toplama ve analiz yöntemlerine değinilecektir. Ayrıca ders kapsamında araştırma sonuçlarının yorumlanması ve raporlanması konularında bilgi sunulacaktır. Bu ders sayesinde katılımcılar pazarlama alanında bir araştırma yapabilmek için nasıl veri toplayacaklarını, bu verileri nasıl analiz edip yorumlayacaklarını öğrenirler. Ayrıca rapor k-hazırlarken nelere dikkat edeceklerine dair bilgi sahibi olurlar. | |
12:30 – 13:45 | Öğle Yemeği | Prof. Dr. Mevlüt Beyribey Konukevi |
13:45 – 14:30 | Ders Adı | Finansal Okuryazarlık |
Eğitmen | Prof. Dr. Tolga ULUSOY | |
Ders Konusu | Temel finansal kavramlar hakkında bilgilendirme | |
Ders İçeriği | Bu derste; finans ve ekonomi ile ilgili temel kavramlar, faiz hesaplamaları, finansal sistem ve finansal araçlara değinilecektir. Ayrıca alternatif finans kaynakları, yatırım kararları ve maliyetlendirme ilgili açıklamalar yapılacaktır. Bu dersi alan katılımcılar harcama, tasarruf, finansman ile yatırım gibi konularda sağlıklı kararlar almaları için gerekli bilgileri edinecekler ve temel finansal araçlar (mevduat, kredi, tahvil, hisse senedi) hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
14:45 – 15:30 | Ders Adı | Ar-Ge Destekleri ve Ön Finansman: Girişim Sermayesi ve Melek Yatırımcılar |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Yusuf GÜNEYSU | |
Ders Konusu | Girişim sermayedarları ve melek yatırımcı destek mekanizmaları | |
Ders İçeriği | Bu derste; Girişim sermayesi kavramı, girişim sermayesi finansman aşamaları ve teknikleri ile girişim finansmanında geleneksel yöntemlere alternatif oluşturan melek yatırımların rolü konusunda bilgiler verilecektir. Bu ders sayesinde katılımcılar Girişim sermayesi finansman aşamaları ve teknikleri hakkında bilgi sahibi olacaklar, melek yatırım finansman modeli hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
15:45 – 16:30 | Ders Adı | Ar-Ge Destekleri ve Ön Finansman: TÜBİTAK |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI | |
Ders Konusu | Girişim başlangıç ve ar-ge destek mekanizmalarına erişim | |
Ders İçeriği | Bu derste; 1501, 1503, 1507, 1509, 1511 ve 1512 destek programlarına kimlerin başvuru yapabileceği, bütçeleri, proje süreleri, başvuru şekli ve dönemleri ile ilgili bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca teknolojik alanda başlangıç girişimlerini destekleyen 1512 Bireysel Girişim Destek Programı (BİGG) başvurularına ilişkin ayrıntılı bilgi verilecektir. Bu eğitim sayesinde katılımcılar teknoloji odaklı iş fikirlerini hayata geçirebilmek için başlangıçta gereken sermayenin bir kısmını TÜBİTAK’tan nasıl elde edebileceklerini öğrenecekler ve bu farkındalığı kazanacaklardır. | |
16:45 – 17:30 | Ders Adı | Ar-Ge Destekleri ve Ön Finansman: KOSGEB |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI | |
Ders Konusu | KOSGEB girişimci destek mekanizmalarına erişim | |
Ders İçeriği | Bu derste KOSGEB Geleneksel ve İleri Düzey Girişimci Destek Programlarından bahsedilecektir. Aynı zamanda KOSGEB İş Planı Ödülü Destek Programı ve girişimcilik eğitimleri hakkında bilgiler erilecektir. Bu ders sayesinde katılımcılar KOSGEB’in girişimcilere sağladıkları destekler hakkında bilgi sahibi olacaklardır. Aynı zamanda KOSGEB destek mekanizmalarında yararlanmak için KOSGEB girişimcilik eğitimlerine nasıl katılabilecekleri hakkında belgi edineceklerdir. | |
17:45 – 18:30 | Ders Adı | Deneyim Paylaşımı (2. Gün) |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | İkinci gün eğitimleri ile ilgili tecrübe paylaşımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; ikinci gün eğitimleri ile ilgili katılımcıların görüşleri alınacaktır. Bunun yanında online anket uygulaması ile katılımcıların ikinci gün eğitimleri değerlendirmeleri istenecektir. Bu sayede eğitimlerin katılımcıların beklentilerini karşılayıp karşılamadığı tespit edilebilecektir. Aynı zamanda etkinlikle ilgili aksaklıklar olduğu düşünülüyor ise kalan günler için bunlara çözüm üretilme şansı olacaktır. |
SAAT | 28.09.2022 | |
08:45 – 09:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri I |
Eğitmen | Prof. Dr. Müge KLEIN | |
Ders Konusu | Dijital teknolojilerin evrimi: Endüstri 1.0’dan Endüstri 4.0’a | |
Ders İçeriği | Bu derste; endüstri devrimlerinin gelişim süreci, Endüstri 4.0 kavramı, Endüstri 4.0’ın tasarım ilkeleri anlatılacaktır. Bu ders sayesinde katılımcılar dijital dönüşüm sürecinin evrimi, dijital dönüşümü hızlandıran ve gerekli kılan unsurlar hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
09:45 – 10:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri II |
Eğitmen | Prof. Dr. Müge KLEIN | |
Ders Konusu | Günümüz dijital dönüşüm teknolojilerinin önemi ve gerekliliği | |
Ders İçeriği | Bu derste; dijital dönüşüm teknolojilerini yapı taşlarının neler olduğu anlatılacak, dijital dönüşümü tetikleyen etmenler, dijital dönüşümün bireyler ve işletmeler için getirdikleri ele alınacaktır. Bu dersi alan katılımcılar dijital dönüşüm teknolojilerinin yapı taşlarının neler olduğunu öğrenecekler, dijital dönüşümü tetikleyen etmenleri, dijital dönüşümün faydaları hususunda bilgi sahibi olacaklardır. | |
10:45 – 11:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri III |
Eğitmen | Doç. Dr. Kemal AKYOL | |
Ders Konusu | Yapay zekânın temel, teknik ve mekanizmaları | |
Ders İçeriği | Bu derste; yapay zekanın tanımı, tarihi ve gelişimi ela alınacaktır. Ayrıca sezgi ve sezgiye dayalı arama algoritmaları, bulanık mantık ve programlama ile ilgili bilgiler verilecektir. Bu dersi alan katılımcılar yapay zekânın tarihsel ve kavramsal gelişimini, yapay zekânın amaçlarını ve bu amaçlara ulaşmak için bu amaçlara ulaşmak için kullanılan yöntemler hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
11:45 – 12:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri IV |
Eğitmen | Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU | |
Ders Konusu | Arttırılmış gerçeklik ortamları ve tasarımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; arttırılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik kavramlarına, arttırılmış gerçeklik kullanılan disiplinlerin neler olduğuna, mevcut arttırılmış gerçeklik uygulamalarına ve eğitimde arttırılmış gerçeklik kullanımı ile ilgili bilgiler sunulacaktır. Bu sayede katılımcılar geleceğin teknolojilerinden birisi olan sanal gerçeklik ile arttırılmış gerçeklik teknolojisi içeren ortamlar hakkında bilgi edinecekler ve bu ortamların tasarımı konusunda farkındalık sahibi olacaklardır | |
12:30 – 13:45 | Öğle Yemeği | Prof. Dr. Mevlüt Beyribey Konukevi |
13:45 – 14:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri V |
Eğitmen | Öğr. Gör. Dr. Sabri UZUNER | |
Ders Konusu | Nesnelerin interneti ve ticari boyutu | |
Ders İçeriği | Bu derste; nesneleri interneti kavramına, nesnelerin interneti ile ilgili bileşenlerine, IoT uygulaması geliştirmek için kullanılan yardımcı teknolojilerin (RFID, NFC, BLE Beacon, WSN, GSM vb.), neler olduğuna ve bunların ticari boyutuna değinilecektir. Bu ders sayesinde katılımcılar nesnelerin internetini tanıyacaklar ve nesnelerin internetinde büyük veri işleme tekniklerini hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
14:45 – 15:30 | Ders Adı | Dijital Dönüşüm Teknolojileri VI |
Eğitmen | Öğr. Gör. Dr. Sabri UZUNER | |
Ders Konusu | Endüstriyel robotlar ve robotik teknolojiler | |
Ders İçeriği | Bu derste; robot teknolojisinin esasları, robotların programlanması ve uygulamaları ile robot teknolojisi konularında bilgi verilecek. Ayrıca otomasyon teknolojilerinden yararlanarak gerçekleştirilen uygulamalar ile robotik teknolojilerin geliştirilme sürecine değinilecektir. Bu dersi alan katılımcılar robotların endüstriyel kullanımı ve robotik teknolojiler hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
15:45 – 16:30 | Ders Adı | Yaratıcı ve Tasarım Odaklı Düşünme |
Eğitmen | Doç. Dr. Fuat KARTAL | |
Ders Konusu | Tasarım düşüncesi ve insan merkezli tasarımın temelleri | |
Ders İçeriği | Bu derste; yaratıcı düşünme süreci, yaratıcılığı ve yenilikçiliği zen zenginleştirmenin yolları ile yaratıcı ve yenilikçi süreçlerde tasarım odaklı düşünme yönteminin kullanılması konuları ele alınacaktır. Ayrıca tasarımcı, sanatçı ve yenilikçilerin kafa yapılarının, sahip oldukları beceri ve araçlar hakkında bilgi verilecektir. Bu ders alan katılımcılar yaratıcı ve yenilikçi düşünme için ne yapmaları gerektiği ve tasarım odaklı düşünme yöntem ve araçları konusunda bilgi sahibi olacaklardır. | |
16:45 – 17:30 | Ders Adı | FSM Başvuru Süreçleri |
Eğitmen | Doç. Dr. Fuat KARTAL | |
Ders Konusu | FSM kavramı ve ulusal başvuru süreçleri | |
Ders İçeriği | Bu derste; 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 6769 sayılı Sınai Mülkiyet Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu, 30047 sayılı Sınai Mülkiyet Kanunun Uygulanmasına Dair Yönetmelik, 30195 Sayılı Çalışan Buluşlarına, Yüksek Öğretim Kurumlarında Gerçekleştirilen Buluşlara ve Kamu Destekli Projelerde Ortaya Çıkan Buluşlara Dair Yönetmelik ve diğer ulusal yasal düzenlemelere ilişkin uygulama odaklı yaklaşımlara değinilecektir. Ayrıca Türk Patent ve Marka Kurumu Başvuru Sistemi olan e-Pats üzerinden marka, patent, faydalı model başvurularının yapılması süreçlerini ele alınacaktır. Bu dersi alan katılımcılar FSM ve başvuru süreçleri hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | |
17:45 – 18:30 | Ders Adı | Deneyim Paylaşımı (3. Gün) |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | Üçüncü gün eğitimleri ile ilgili tecrübe paylaşımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; üçüncü gün eğitimleri ile ilgili katılımcıların görüşleri alınacaktır. Bunun yanında online anket uygulaması ile katılımcıların üçüncü gün eğitimleri değerlendirmeleri istenecektir. Bu sayede eğitimlerin katılımcıların beklentilerini karşılayıp karşılamadığı tespit edilebilecektir. Aynı zamanda etkinlikle ilgili aksaklıklar olduğu düşünülüyor ise kalan günler için bunlara çözüm üretilme şansı olacaktır. |
SAAT | 30.09.2022 | |
09:00 – 09:30 | Ders Adı | Kanvas İş Modeli SunumuI (1. Grup) |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI/ Doç. Dr. Bülent YILDIZ / Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU / Prof .Dr. Tolga ULUSOY | |
Ders Konusu | Kanvas iş modeli sunumu ve değerlendirme (1. Grup) | |
Ders İçeriği | Bu derste; birinci grup tarafından uygulamalı eğitimler sonucu hazırlanan kanvas iş modeli sunulacaktır. Sunum grup tarafından belirlenen bir öğrenci tarafından yapılacaktır. Eğiticiler ve diğer katılımcıların da katılımıyla değerlendirmeler yapılarak grup için pratik öneriler sunulacaktır. Böylelikle kanvas iş modeli hazırlanırken grubun yaptığı hatalar belirlenebilecek, eksiklikler ve doğru yapılan hususlara vurgu yapılabilecektir. Bu sayede öğrenciler yanlışlarını görebilecekler ve kanvas iş model hazırlama konusunda belirlenen hedeflere ne ölçüde ulaşılıp ulaşılmadıklarını tespit edebileceklerdir. | |
09:45 – 10:15 | Ders Adı | Kanvas İş Modeli Sunumu II (2. Grup) |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI/ Doç. Dr. Bülent YILDIZ / Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU / Prof .Dr. Tolga ULUSOY | |
Ders Konusu | Kanvas iş modeli sunumu ve değerlendirme (2. Grup) | |
Ders İçeriği | Bu derste; ikinci grup tarafından uygulamalı eğitimler sonucu hazırlanan kanvas iş modeli sunulacaktır. Sunum grup tarafından belirlenen bir öğrenci tarafından yapılacaktır. Eğiticiler ve diğer katılımcıların da katılımıyla değerlendirmeler yapılarak grup için pratik öneriler sunulacaktır. Böylelikle kanvas iş modeli hazırlanırken grubun yaptığı hatalar belirlenebilecek, eksiklikler ve doğru yapılan hususlara vurgu yapılabilecektir. Bu sayede öğrenciler yanlışlarını görebilecekler ve kanvas iş model hazırlama konusunda belirlenen hedeflere ne ölçüde ulaşılıp ulaşılmadıklarını tespit edebileceklerdir. | |
10:30 – 11:00 | Ders Adı | Kanvas İş Modeli Sunumu III (3. Grup) |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI/ Doç. Dr. Bülent YILDIZ / Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU / Prof .Dr. Tolga ULUSOY | |
Ders Konusu | Kanvas iş modeli sunumu ve değerlendirme (3. Grup) | |
Ders İçeriği | Bu derste; üçüncü grup tarafından uygulamalı eğitimler sonucu hazırlanan kanvas iş modeli sunulacaktır. Sunum grup tarafından belirlenen bir öğrenci tarafından yapılacaktır. Eğiticiler ve diğer katılımcıların da katılımıyla değerlendirmeler yapılarak grup için pratik öneriler sunulacaktır. Böylelikle kanvas iş modeli hazırlanırken grubun yaptığı hatalar belirlenebilecek, eksiklikler ve doğru yapılan hususlara vurgu yapılabilecektir. Bu sayede öğrenciler yanlışlarını görebilecekler ve kanvas iş model hazırlama konusunda belirlenen hedeflere ne ölçüde ulaşılıp ulaşılmadıklarını tespit edebileceklerdir. | |
11:15 – 11:45 | Ders Adı | Kanvas İş Modeli Sunumu IV (4. Grup) |
Eğitmen | Dr. Öğr. Üyesi Erman ZURNACI/ Doç. Dr. Bülent YILDIZ / Öğr. Gör. Ahmet TABANLIOĞLU / Prof .Dr. Tolga ULUSOY | |
Ders Konusu | Kanvas iş modeli sunumu ve değerlendirme (4. Grup) | |
Ders İçeriği | Bu derste; dördüncü grup tarafından uygulamalı eğitimler sonucu hazırlanan kanvas iş modeli sunulacaktır. Sunum grup tarafından belirlenen bir öğrenci tarafından yapılacaktır. Eğiticiler ve diğer katılımcıların da katılımıyla değerlendirmeler yapılarak grup için pratik öneriler sunulacaktır. Böylelikle kanvas iş modeli hazırlanırken grubun yaptığı hatalar belirlenebilecek, eksiklikler ve doğru yapılan hususlara vurgu yapılabilecektir. Bu sayede öğrenciler yanlışlarını görebilecekler ve kanvas iş model hazırlama konusunda belirlenen hedeflere ne ölçüde ulaşılıp ulaşılmadıklarını tespit edebileceklerdir. | |
12:0 – 12:30 | Ders Adı | Deneyim Paylaşımı (5. Gün) |
Eğitmen | Doç. Dr. Erol TEKİN | |
Ders Konusu | Beşinci gün eğitimleri ve düzenlenen etkinlik ile ilgili tecrübe paylaşımı | |
Ders İçeriği | Bu derste; beşinci gün gün eğitimleri ile ilgili katılımcıların görüşleri alınacaktır. Bunun yanında online anket uygulaması ile katılımcıların son gün eğitimlerini değerlendirmeleri istenecektir. Ayrıca son gün anketinde etkinlik ile ilgili genel değerlendirmelerini ölçümleyen sorularda yer alacaktır. Bu sayede eğitimlerin ve etkinliğin genelinin katılımcıların beklentilerini karşılayıp karşılamadığı tespit edilebilecektir. |